دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری 

این محصولدانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری را از گوگل شاپ دانلود نمایید.


تعریف ۱ : رویکردی چند جانبه، جامع و گسترده است که برای ایجاد هماهنگی بین میزان فروش، خدمات مشتریان، بازاریابی، پشتیبانی و دیگر فعالیت‌های مربوط به مشتری استقرار می‌یابد یک استراتژی است که تلاش دارد نیازها و رفتارهای مشتریان را به منظور پیشرفت و ارتباط قوی‌تر با آنها شناسائی کند . روش صحیح برای مطالعه «مدیریت ارتباط با مشتری»، فرایندی می‌باشد که در آن همه بخشهای اطلاعات مشتری، بازاریابی مؤثر، پاسخ دهی و روند بازار مورد توجه قرار می‌گیرد —یک استراتژی تجاری است. —ترکیبی از فرآیندها و سیستم‌ها است. —فرایندی جهت یافتن مشتریان جدید می باشد . —برای شناخت و تجزیه تحلیل رفتار مشتریان است. —به دنبال شناخت نیاز و خواستهای مشتریان است. —ایجاد بانک اطلاعاتی در همه زمینه‌ها مرتبط با مشتریان است.     تعداد اسلاید ۵۲   تعریف جامع حوزه عمل  سطوح اجرا  اهداف مدیریت ارتباط با مشتری مزایای اجرای «مدیریت ارتباط با مشتری» ملاحظاتی دراجرای مدیریت ارتباط با مشتری  ملزومات اجرای (CRM) مدل مفهومی(CRM) و اجز …

این محصول “دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری  “توسط پورتال گوگل شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:google-shop.ir

مطلب پیشنهادی

مدیریت در آموزش وپرورش

دانلود رایگان مدیریت در آموزش وپرورش ، مقاله ، تحقیق از گوگل شاپ دانلود کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *