دانلود تحقیق مدیریت دانش مشتری CKM بر مبنای استقرار همزمان CRM و KM در سازمان

دانلود رایگان دانلود تحقیق مدیریت دانش مشتری CKM بر مبنای استقرار همزمان CRM و KM در سازمان 

این محصولدانلود تحقیق مدیریت دانش مشتری CKM بر مبنای استقرار همزمان CRM و KM در سازمان را از گوگل شاپ دانلود نمایید.


این تحقیق بصورت Word و با موضوع مدیریت دانش مشتری CKM بر مبنای استقرار همزمان CRM و KM در سازمان  انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های مدیریت مناسب است و در ۲۳ برگه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چکیده دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می شود، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمان ها این امکان را فراهم میآورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش مشتری در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و هدف به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در این تحقیق ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوت های آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شده و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم. در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدی …

این محصول “دانلود تحقیق مدیریت دانش مشتری CKM بر مبنای استقرار همزمان CRM و KM در سازمان  “توسط پورتال گوگل شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع:google-shop.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود تحقیق جامع ماشین سنکرون , word

دانلود رایگان دانلود تحقیق جامع ماشین سنکرون , word ، مقاله ، تحقیق از گوگل شاپ دانلود کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *