خانه / علوم انسانی / تحقیق درباره بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

تحقیق درباره بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای

دانلود رایگان تحقیق درباره بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” تحقیق درباره بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای “را از گوگل شاپ  دانلود نمایید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۱   بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه‌ای   یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه‌ی آنها در سطح بین‌المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت‌های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی‌های بازاریابی متناسب با آن مناطق به‌کار گرفته شود؟ یکی از موضوعات بحث برانگیز که امروزه در مورد بازاریابی کالاهائی که قابلیت رقابت و عرضه‌ی آنها در سطح بین‌المللی وجود دارد، این است که آیا شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی این محصولات بایستی در ارتباط با فعالیت‌های بازاریابی خود یک استراتژی واحد برای بازاریابی در سطح جهانی اتخاذ کنند و یا برای هر منطقه از جهان بایستی استراتژی‌های بازاریابی متناسب با آن مناطق به‌کار گرفته شود؟ تأکید بازاریابی جهانی بیشتر …

این محصول ارزشمند “تحقیق درباره بازاریابی جهانی در مقابل بازاریابی منطقه ای  “توسط پورتال  گوگل شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: google-shop.ir

همچنین ببینید

تحقیق درباره بازار پولي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 38   5- توسعه سيستم هاي پايه اي: توسعه يك بازار پولي شناور و وظيفه شناس خوب و بازار ثانويه در سهام قرضه دولتي به يك سيستم پايه اي نيرومند و قابل رويت بازار نياز دارد. مراجع مي توانند اين را در تعدادي از روشها پرورش دهند. سرپرستي و مديريت ريسك: اهداف مراجع مباشرتي ( هر دو بانكهاي مركزي و بدنه هاي ديگر) نه تنها شامل مقررات احتياطي شركتهاي خصوصي مي شود بلكه شامل بيمه كردن كالا، بازارهاي كارآمد و منظم، فراهم كردن مصونيت سرمايه گذار مقتضي، و به حداقل رساندن ريسك سيستميك مي باشد. جلوگيري از تخلف مالي معمولا قسمتي از تخفيف دادن براي مراجع سرپرستي مي باشد. اما در حاليكه مقررات بازارها سودهاي آشكاري را پيش بيني مي كند. همچنين قيمتها نيز اين پيش بيني را دارند: عدم مقررات مي تواند از پيشرفت بازار جلوگيري مي نمايد. سرپرستي احتياطي ( مصلحت آميز): استانداردهاي بين المللي مديريت ريسك تعهد شده بوسيله بانكها توسط كميته باسل روي سرپرستي بانكداري توسعه يافته بود. اولين چارچوب براي استانداردهاي سرمايه تحت عنو ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *