تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر

دانلود رایگان تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر “را از گوگل شاپ دانلود نمایید.

تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر

تحقیق-تحلیل-روسازی-انعطاف-پذیر

توضیحات:
پایان نامه رشته عمران با عنوان تحلیل روسازی انعطاف پذیر، در قالب فایل Word و در حجم ۱۱۳ صفحه.

بخشی از متن اصلی:

تحلیل روسازی‌ها مسئله مهمی است که امروز با توجه به گسترش صنعت ساختمان و راهسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های متفاوتی برای تحلیل روسازی‌ها تا به امروز ارائه شده‌اند و هر کدام به نوبه خود دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. دو روش عمده اصلی در تحلیل این مسائل منطق تئوری لایه‌ای و  تئوری اجزاء محدود می‌باشد. بدیهی است که استفاده از هر کدام از روش‌ها ملزم به رعایت فرضیات اولیه و شرایط خاص حاکم بر آن روش خواهد بود. آنچه در این پروژه مورد اشاره قرار گرفته است؛ معرفی دو روش اصلی تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر که یکی استفاده از تئوری الاستیسیته و سیستم لایه‌ای و دیگری روش اجزاء محدود می‌باشد و سعی شده است سیستم لایه‌ای و به تبع آن روش بر مسیتر برای حل لایه‌ای با توجه بیشتری بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد. روش بر مسیتر برای حل لایه‌ای با توجه بیشتر بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد.

در روش بر مسیتر برای پیدا کردن تنش‌ها و تغییر شکل‌ها در محیط لایه‌ای خاک و با فرض نیمه بودن محیط و وجود تقارن محوری، یک تابع تنش انتخاب شده و با در نظر گرفتن شرایط پیوستگی و شرایط مرزی معادلات دیفرانسیل حاصله حل شده و پاسخ‌های مورد نیاز به دست می‌آید.

فرضیات ریاضی حاکم بر این روش و الگوریتم مربوط به آن در فصل سوم این پروژه به تفصیل بیان شده و امکان یک مقایسه نسبی نیز فراهم شده است


فهرست مطالب:

فصل اول : مروری بر انواع روسازی      

1-1- مقدمه   

1-2- تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی   

1-3- عوامل مؤثر در طرح روسازی‌ها  

1-4- روسازی‌های انعطاف‌پذیر  

1-5- خلاصه و نتیجه‌گیری    

فصل دوم : کاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به کرنش قائم روی خاک بستر   

1- مقدمه  

2- تاثیر بارهای افقی و اصطکاک بین لایه ای به عمر روسازی ها  

3- تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای  

4- انتخاب مدل و روش تحلیل  

4-1 –  مدل هندسی روسازی  

4-2 – بارگذاری  

4-3 – مدل تعیین عمر روسازی ها  

5- تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملکرد روسازی  

5-1- تاثیر اجراء ضعیف اندود تک کت ( حالت اجرایی) 

5-2- تاثیر کاهش اجراء ضعیف اندود پریمکت ( حالت ۳ اجرایی) 

5-3- تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت ۴ اجرایی) 

6- خلاصه و نتیجه گیری 

فصل سوم: روش‌های تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر 

3-1- مقدمه  

3-2- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از تئوری چند لایه‌ای  

3-1-1- معادلات پایه  

3-2-2- شرایط مرزی و پیوستگی 

3-3- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از روش اجزاء محدود    

3-4- مقایسه روش چند لایه‌ای با روش اجزاء محدود   

3-5- خلاصه و نتیجه‌گیری  

فصل چهارم: بررسی نر‌م‌افزار Kenlayer جهت تحلیل روساز‌ی‌های انعطاف‌پذیر

۴-۱- تئوری نرم‌افزار  

4-1-1- سیستم چند لایه‌ی الاستیک

۴-۱-۲- Super Position و تعیین پاسخ‌ها    

4-1-2-1- تجزیه تنش‌ها به مولفه‌ها x و Y    

4-1-2-2- محاسبه تنش‌های اصلی   

4-1-2-3- محاسبه کرنش بحرانی    

4-1-3- آنالیز خرابی (Damage Anaysis)    

4-1-3-1- معیار بحرانی شکست ترک کششی    

4-1-3-2- معیار بحرانی شکست تغییر شکل حداکثر 

4-1-3-3- محورهای چندگانه  

4-1-4- لایه‌های غیرخطی   

4-1-4-1- مصالح دانه‌ای  

4-1-4-1- تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه    

4-1-4-1-2- انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی    

4-1-4-2- مصالح ریزدانه    

4-1-4-3- نقطه تنش برای لایه غیرخطی    

4-2- نکات فنی راجع به Kenlayer   

4-2-1- اطلاعات عمومی نرم‌افزار    

4-2-1-1- مصالح 

4-2-1-2- آنالیز خرابی 

4-2-1-3- تعداد بازه‌های زمانی در هر سال 

4-2-1-4- بارها 

4-3- خلاصه و نتیجه‌گیری

فصل پنجم ـ بررسی نرم‌افزار (TUPAS) جهت تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر

مقدمه 

5-1- تئوری نرم‌افزار 

5-1-1- سیستم لایه‌ای 

5-1-2- برهم نهی بارها و تعیین پاسخ‌ها

۵-۲- نکات فنی

۵-۳- خلاصه و نتیجه‌گیری

فصل ششم ـ مقایسه‌ی عملکرد و نتایج حاصل از نرم‌افزارهای TUPAS و KENLAYER    

6-1- مقدمه

۶-۲- شرح چند مثال 

6-2-1- شرح مسئله با چرخ منفرد

۶-۲-۲- شرح مسئله با چرخ چندگانه

۶-۳- حل چند مثال 

6-3-1- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری تک چرخ 

6-3-2- حل مسئله ۳ لایه‌ای تحت بارگذاری ناشی از یک محور سه گانه 

6-3-3- حل مسئله ۳ لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تک چرخ 

6-4- آنالیز حساسیت

۶-۴-۱- آنالیز خطی 

6-4-1-1- سیستم سه لایه‌ای 

6-4-1-2- تاثیر ضخامت لایه 

6-4-1-3- تاثیر مدول لایه‌ها 

6-4-2- آنالیز غیرخطی 

فصل هفتم ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری  

7-1- خلاصه 

7-2- نتیجه‌گیری 

7-3- پیشنهادات

منابع و مراجع

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر  “توسط پورتال   گوگل شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع:  google-shop.ir

مطلب پیشنهادی

خرابیهای آسفالتی پروژه درس روسازی راه ۵۳ ص

دانلود رایگان خرابیهای آسفالتی پروژه درس روسازی راه ۵۳ ص ، مقاله ، تحقیق از گوگل شاپ دانلود کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *