خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی

اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی

دانلود رایگان اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی “را از گوگل شاپ  دانلود نمایید.


دانلود اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یاهمیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟ اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد. فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: ۳۰           فهرست مطالب چکیده : مقدمه  بیان مساله : شواهد۱: یافته های علمی: انواع یادگیری   عوامل مؤثر بر یادگیری   انواع بازده‌های یادگیری   ضرورت تحول درروشهای تدریس    پیشینه تحقیق: تجزیه و تحلیل: اثرات یادگیری فعال وهمیاری  (شواهد۲ )  پیشنهادات: منابع:   چکیده : دانش آموزانی که از طریق  یادگیری فعال  به یادگیری می بردازند  نه تنها بهتر یاد می گیرند  بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی  بپردازد ممکن است یادگیری  صورت  گیرد اما ای …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی  “توسط پورتال  گوگل شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: google-shop.ir

همچنین ببینید

مقاله بررسي تطبيقي چگونگي گذران اوقات فراغت جوانان ايراني با كشورهاي ژاپن و آمريكا

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"  فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)  تعداد صفحات:41 چكيده اوقات فراغت، زماني است كه چگونگي گذراندن آن در شكل‌گيري، تداوم شخصيت، هويت يابي و پرورش خلاقيت جوانان نقش بسزايي دارد. متخصصان تعليم و تربيت و جامعه شناسان، جوانان خلاق و مبتكر را زيربناي توسعه در هر جامعه‌اي دانسته و برنامه‌ريزي براي اين اوقات را مكمل برنامه‌هاي رسمي و تربيتي به شمار مي‌آورند. با توجه به اهميت و نقش اين اوقات، هدف عمده پژوهش حاضر بررسي تطبيقي چگونگي گذران اوقات فراغت جوانان در كشورهاي ايران، آمريكا و ژاپن بوده و در اين زمينه تمركز خود را بر بررسي جايگاه اوقات فراغت، نقش و ميزان مشاركت جوانان و همچنين نقش بخش غير دولتي در برنامه‌هاي اوقات فراغت در اين سه كشور قرار داده است.  نتايج به دست آمده از اين پژوهش حاكي از آن است كه در مقايسه با كشورهاي آمريكا و ژاپن، در ايران فعاليت‌هاي اوقات فراغت از جايگاه و اهميت خاصي در كنار برنامه‌هاي درسي رسمي برخوردار نبوده و نقش مكمل برنامه‌هاي درسي را نداشته و نيز در را ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *