خانه / عمومی و آزاد / اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی

اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی

دانلود رایگان اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول” اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی “را از گوگل شاپ  دانلود نمایید.


دانلود اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یاهمیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟ اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد. فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: ۳۰           فهرست مطالب چکیده : مقدمه  بیان مساله : شواهد۱: یافته های علمی: انواع یادگیری   عوامل مؤثر بر یادگیری   انواع بازده‌های یادگیری   ضرورت تحول درروشهای تدریس    پیشینه تحقیق: تجزیه و تحلیل: اثرات یادگیری فعال وهمیاری  (شواهد۲ )  پیشنهادات: منابع:   چکیده : دانش آموزانی که از طریق  یادگیری فعال  به یادگیری می بردازند  نه تنها بهتر یاد می گیرند  بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی  بپردازد ممکن است یادگیری  صورت  گیرد اما ای …

این محصول ارزشمند “اقدام پژوهی کلاس ششم ابتدایی، همیاری و کار گروهی  “توسط پورتال  گوگل شاپ  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

منبع: google-shop.ir

همچنین ببینید

مقاله درباره وقایع دوران خلافت عمر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 9   وقایع دوران خلافت عمر در این دوران حوادث و وقایعی اتفاق افتاد که اهم آنها در ذیل فهرست می‏شوند. 1 ـ فتوحات که عمر را در کل دوران خلافتش به خود مشغول کرد و ما در عنوان جداگانه‏ای بدان می‏پردازیم. 2 ـ ایجاد دیوان: یکی از مهم‏ترین اقدامات اداری در دوره خلیفه دوم، ایجاد دیوان در سال 51 بود، زمانی که غنائم و درآمدهای دولت زیاد شده و راه مصرفی برای آنها وجود نداشت، صحبت از تقسیم آنها میان مردم شد.برخی اعتراض کردند که تقسیم این پول‏ها مردم را تنبل می‏کند.اما عمر گفت چاره‏ای جز این ندارد، چون فی‏ء زیاد شده و راه مصرفی ندارد.تشکیل دیوان برای کنترل درآمدها، دخل و خرج دولت، شمارش لشکر و معین ساختن حقوق آنان از خمس غنایم و سایر درآمدهایی بود که به دولت می‏رسید.اصل دیوان از ایرانیان بود و دستگاه خلافت با استفاده از خود ایرانی‏ها و نیز خط و زبان پهلوی آن را به راه انداخت.این خط و زبان تا زمان عبد الملک بن مروان، زبان رسمی دیوان بود و پس از آن عربی شد. در دیوان ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *